International Web Of Salam (Islamic Republic of Iran)

۸ مطلب در فروردين ۱۴۰۲ ثبت شده است

گروه بیلدربرگ : شناخت مجامع مخفی صهیونیسم (قسمت اول)

گروه بیلدربرگ سازمانی متشکّل از رهبران سیاسی و سرمایه‌گذاران بین‌المللی است که هر سال، برای تعیین خط مشی جهانی به‌صورت محرمانه تشکیل جلسه می‌دهد.
این گروه تعدادی شرکت‌کننده ثابت دارد: اعضای خانواده راکفلر، خانواده روچیلد، بانکداران، روسای شرکت‌های بین‌المللی و مقامات بلندپایه دولتی از اروپا و آمریکای‌شمالی.
هر سال افراد جدیدی دعوت می‌شوند که اگر حضور آن‌ها سودمند تشخیص داده شود، به نشست‌های بعدی راه می‌یابند، در غیر این‌صورت، از گردونه حذف می‌شوند.
تصمیم‌هایی که حاضران در این نشست‌های مخفی به آن می‌رسند، بر سرنوشت هر آمریکایی و بیشتر کشورهای جهان تأثیر می‌گذارد.
نام این گروه از نام محلّ برگزاری نخستین اجلاس آن در هتل بیلدربرگ، واقع در شهر «اوستربرک هلند» گرفته شده است. پرنس برنهارد شوهر ملکه هلند این گروه را پدید آورد.
شاهزاده برنهارد در شرکت «رویال داچ پترولیوم» (شرکت نفتی شل) و در «سوسیته ژنرال دوبلژیک» که ملغمه‌ی عظیمی از کارتل‌های بزرگ با سهام متصرّفی در سراسر جهان است، یکی از مهره‌های مهم به‌شمار می‌رفت.

وبگاه جهانی سلام

«سازمان جهانی بهداشت»؛ مروّج انحراف جنسی در مدارس

مقاله پایگاه خبری-تحلیلی «stopworldcontrol» درباره ترویج جنسی‌سازی مدارس، آموزش انحرافات جنسی و عادی‌سازی فجایع اخلاقی چون پدوفیلی (سوءاستفاده جنسی از کودکان) از سوی سازمان جهانی بهداشت (WHO)
طبق دستور سازمان جهانی بهداشت و سازمان ملل، کودکان در مدرسه پورنوگرافی تماشا می‌کنند و سپس، به‌عنوان بخشی از «آموزش جامع جنسی»، با هم تمرین می‌کنند.
در اسناد رسمی منتشر شده، سازمان جهانی بهداشت و سازمان ملل به مدارس سراسر جهان دستور می‌دهند تا به کودکان نوپا، تکنیک‌های خودارضایی و جنسی را آموزش دهند.
یا در پوستری که به‌عنوان بخشی از «آموزش جامع جنسی» به هزاران مدرسه ارسال شده است، به کودکان می‌گوید که پسرها باید با پسران رابطه جنسی داشته باشند و دختران نیز باید با دختران رابطه جنسی داشته باشند!
این یک نوع ترویج تمام‌عیار همجنس‌بازی است که در مدارس ابتدایی، بر سر کودکانِ از همه‌جا بی‌خبر آوار می‌شود.
در مدارس، این آزار جنسی تحت عنوان «آموزش جامع جنسی» اتفاق می‌افتد. نمونه‌ای از ایمیل یکی از والدین چنین است:
«هر چیزی که شما گزارش می‌دهید برای او اتفاق افتاده است. استفاده از دختر دیگری برای لمس دخترم (خودارضایی)، کلمات بد وحشتناک، پورنوگرافی با استفاده از تلفن همراه او.»
کتاب‌هایی برای کودکان در مدارس توزیع می‌شود که به کودکان می‌آموزند صریح‌ترین اعمال جنسی را با همدیگر تمرین کنند. یاکلاس‌های جنسی برگزار می‌شود که در آن کودکان کوچک فیلم‌های مستهجن تماشا می‌کنند و با یکدیگر درگیر فعالیت‌های جنسی می‌شوند.
این امر نه تنها در اروپا، بلکه در سراسر جهان، به‌عنوان بخشی از دستور کار ۲۰۳۰ سازمان ملل متحد و دستورالعمل‌های سازمان جهانی بهداشت برای آموزش جنسی اتفاق می‌افتد.

وبگاه جهانی سلام

شناخت باطن کابالیستی غرب - قسمت دوم

کابالا، جادوگری و فراماسونری:
در کتاب‌های شناخت و آموزش کابالا، معمولاً بخش زیادی از آن تعلّق به اوراد جادویی دارد. هم‌چنین در کتاب‌های جادوگری معمولاً سهم کابالا محفوظ است. گویی پیوند عمیقی بین این دو تفکر شیطانی وجود دارد. به‌نوشته بریتانیکا، آگریپا، کابالیست و جادوگر مشهور، در کتابش به تبیین جهان از طریق کابالا پرداخته و جادو را به‌عنوان بهترین وسیله برای شناخت، عنوان کرده است. او می‌نویسد:
«همان‌طور که روح بشر بر جسد وی نفوذ و فرمانروایی دارد، «روح جهانی» نیز در سراسر عالم مادی نفوذ دارد و بر آن حکومت می‌کند. این منبع عظیم نیروی روحی را می‌توان با مغزی که تهذیب اخلاقی یافته و با بردباری طرق جادوگری آموخته است به اختیار درآورد. مغزی که از این طریق کسب نیرو کرد، می‌تواند خواص پنهانی اشیاء، اعداد، حروف و کلمات را کشف کند، بر اسرار ستارگان پی برد و بر قوای زمین و شیاطین آسمان دست یابد».
همچنین فراماسونری را باید به‌نوعی امتداد کابالیسم دانست. هم‌چنان که جست‌وجوی سنگ کیمیا و اکسیر زندگی جاوید از مهم‌ترین دانش‌های اساسی برای ماسون‌ها بوده است. قبلاً توضیح داده‌ایم که با پیدایش جنبش‌های شابتای زوی، جادوگری تماماً جایگزین دین شد و رقعه‌ها و تعویذهای جادویی، به محور عبادت مبدّل گردید.
اسامی افرادی مانند «گیوم پستل» و «پیکو دلا میراندولا» با کابالیسم و جادوگری عجین شده است. «پاراسلسوس»، اولین گام برای یادگیری کیمیاگری را کابالا می‌داند و در کتاب «تاریخ جادوگری» گفته شده است که «کابالای عملی» چیزی جز جادو نیست که می‌خواهد از طریق کلام گفتاری، نتایجی معجزه‌آسا به بار بیاورد.
بنابراین ارتباط، اختلاط و حتی گاهی وحدت کابالا با جادوگری غیر قابل انکار است. فراماسونری نیز که به‌عنوان امتداد کابالیسم در قرن هجدهم تشکیل شد، کاملاً ممزوج با جادوگری می‌باشد.
سؤالی که در این‌جا پیش می‌آید آن است که اگر مجامع ماسونی تا امروز باقی مانده‌اند (که مانده‌اند) پس چرا ما خیلی ظهور و بروزی از آن‌ها نمی‌بینیم؟! مگر تقسیم قدرت در غرب امروز حاصل شطرنج بین لژهای ماسونی نیست، پس چرا فرهنگ غرب، فرهنگ عقلی فسلفی بوده و اصلاً اثری از خرافات جادویی این فرقه‌ها وجود ندارد؟!!

وبگاه جهانی سلام

شناخت باطن کابالیستی غرب - قسمت اول

افتتاحیهٔ تونل گوتهارد:
معمولاً چهره‌ای که در مجامع آکادمیک کشور ما از غرب ارائه می‌شود، غرب فلاسفه است و نماد غرب کانت و دکارت و هگل و نیچه و هایدگر و…
در حالی‌که حداقل از شروع قرن بیست‌ویکم، غرب دیگر نه عقل‌گراست و نه تجربه‌گرا، بلکه غربِ امروز (که مافیای پول و قدرت یهودی در پشت آن قرار دارد) در حال تبلیغ شیطان‌گرایی، شیطان‌پرستی و حمایت از بدنام‌ترین افراد تاریخ است.
این مسأله در رسانه‌های غربی مخصوصاً فیلم و سریال‌های هالیوود (که هم ویترین فرهنگ غرب است و هم ترسیم‌گر آینده‌ و تربیت‌کنندهٔ مردم) متبلور است.
هم‌چنان‌که غرب در یک مراسم رسمی، با نشان‌دادن علنی مرگ ادیان ابراهیمی و سَروَری بافومت و الهه‌اش در قرن جدید، صراحتاً باطن شیطانی-کابالیستی-ماسونی خود را فریاد می‌زند.
در سال ۲۰۱۶ میلادی، در کنار افتتاح بزرگ‌ترین تونل جهان در سوئیس، یک مراسم افتتاحیهٔ عجیب برگزار شد. این مراسم که با حضور سران اروپا برگزار شد، مملو از نمادهای شیطانی-ماسونی بود.
سؤالی که پیش می‌آید این است که آیا این اتفاق، صرفاً یک مراسم نمادین بود، یا نشان‌دهندهٔ مسیر غرب و ترسیم‌کنندهٔ آیندهٔ مورد پسند سران کفر؟!
در ادامه با مرور اختلاط بین کابالا، فراماسونری و جادوگری، سعی می‌کنیم به «باطنِ غربِ امروز» که بدون شک «ظاهرِ غربِ فردا» است، برسیم.

وبگاه جهانی سلام

آثار مخرب فیلم های ماهواره ای و شبکه های ماهواره ای فارسی زبان خارج نشین - قسمت پایانی

از دیگر آسیب های ماهواره می توان به اختصار به موارد ذیل نیز اشاره کرد :

۱۱- بی اهمیت جلوه دادن احترام به والدین

۱۲- ترویج و عادی جلوه دادن خیانت زن به همسروالبته شوهر به زن

۱۳- ترویج خانواده های بی سامان و لجام گسیخته در مقابل ساختار سنتی خانواده و مورد تهدید قرار دادن ارزش های اخلاقی و اجتماعی خانواده ها

۱۴- تعصب زدایی از کانون خانواده و ترویج بی تفاوتی نسبت به حریم

۱۵- هویت زدایی از مفهوم خانواده به عنوان کوچکترین واحد اجتماعی مستقل و مؤثر

۱۶- ترویج مفهوم زندگی با دیگران به جای ازدواج

۱۷- پی ریزی و ایجاد آمادگی ذهنی تفکر شیطان پرستی در نوجوانان و جوانان

۱۸- بی تفاوت بار آوردن نسل جوان نسبت به مسائل جامعه

۱۹- تضعیف اعتقادات مذهبی و دینی مخاطبان

۲۰- القای تفکر جهانی زیستن و در رأس آن رواج پوچ گرایی خلقت انسان

۲۱- از بین بردن قدرت تفکر و تعمق نسبت به مسایل سیاسی،اجتماعی،اعتقادی و...

۲۲- در موضع انفعال قراردادن مخاطبین وسلب اختیار از آنان در رابطه با تصمیم گیری

۲۳- القاء خواسته های گردانندگان شبکه ها به بیننده و ایجاد شکاف میان مردم وحاکمیت وتغییر ماهیت و افکار عمومی با تبلیغات مورد نظر

۲۴- از بین بردن حجاب های اخلاقی و دینی در میان خانواده ها و نسل جوان

۲۵-  ترویج مد گرایی و ارائه مدهای آرایشی و پوششی نابهنجار

۲۶- بزرگ نمایی نقاط ضعف و بی اهمیت جلوه دادن نقاط قوت کشورهای مورد نظرهجوم رسانه ای

۲۷- تلاش برای خلق هیجانات کاذب و خلق آرمان های عوام فریبانه

۲۸- ارائه اخبار و اطلاعات ناروا و تحریف اخبار و شایعه پراکنی

۲۹- تهی نمودن زبان و ادبیات ملی از زیبایی های خاص خود

۳۰- تغییر و تخریب معانی و مفاهیمی همچون آزادی عقیده، آزادی بیان، حقوق بشر و ...

۳۱- تلاش در جهت ترویج فرهنگ برهنگی

۳۲-آموزش و جذاب جلوه دادن تفریحات ناسالم برای جوانان

وبگاه جهانی سلام

آثار مخرب فیلم های ماهواره ای و شبکه های ماهواره ای فارسی زبان خارج نشین - قسمت دهم

۱۰) تهدید سلامت جسمانی :
تماشای مفرط برنامه های ماهواره ای باعث ایجاد سکون و بی حرکتی در بینندگان آن می شود که این خود می تواند زمینه های سردرد شدید، گردن درد، اختلالات خواب، خشک شدن چشم ها و دشواری در دید، اضافه وزن و … را فراهم کند. با این توصیف می توان گفت گرچه ماهواره می تواند در هشیار کردن، اطلاع رسانی و پیشرفت نقش مهمی داشته باشد، اثرات و پیامدهای منفی نیز به جای می گذارد؛ تا جایی که کشورهای مختلف برای این موضوع در حال چاره اندیشی هستندو هزینه های هنگفتی را صرف کاهش آسیب های ماهواره می کنند.

وبگاه جهانی سلام

آثار مخرب فیلم های ماهواره ای و شبکه های ماهواره ای فارسی زبان خارج نشین - قسمت نهم

۹) افزایش مصرف گرایی :

زمان زیادی از برنامه های ماهواره ای به تبلیغات کالاهای مختلف اختصاص یافته است. بیشتر این تبلیغات بر محور کالاهای بهداشتی - آرایشی و مُد است. این تبلیغات آنچنان با جذابیت و پرتکرار ارئه می شوند که مخاطب خود را به خرید آن ترغیب و وسوسه می کند.  اگرچه در چند سال اخیر بسیاری از رسانه های داخلی مانند تلویزیون و روزنامه سعی کرده اند مردم را نسبت به نادرست بودن و زیان آور بودن این تبلیغات و محصولات آگاه کنند اما این روند همچنان ادامه دارد و نتیجه ای جز افزایش مصرف گرایی ندارد

وبگاه جهانی سلام

آثار مخرب فیلم های ماهواره ای و شبکه های ماهواره ای فارسی زبان خارج نشین - قسمت هشتم

افت عملکردهای تحصیلی و شغلی :
تماشای مفرط برنامه های ماهواره ای آن هم تا پاسی از نیمه شب، باعث کاهش عملکردهای آموزشی و تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان می شود؛ بطوری که در کلاس درس دائما چرت می زنند و وقت کمی را نیز برای انجام تکالیف درسی و آموزشی خود می پردازند. همچنین افراد بزرگسال نیز در محیط کار با مواردی چون تاخیر،غیبت و اهمالکاری روبرو می شوند که باعث افت عملکرد شغلی آنان می شود

وبگاه جهانی سلام