افتتاحیهٔ تونل گوتهارد:
معمولاً چهره‌ای که در مجامع آکادمیک کشور ما از غرب ارائه می‌شود، غرب فلاسفه است و نماد غرب کانت و دکارت و هگل و نیچه و هایدگر و…
در حالی‌که حداقل از شروع قرن بیست‌ویکم، غرب دیگر نه عقل‌گراست و نه تجربه‌گرا، بلکه غربِ امروز (که مافیای پول و قدرت یهودی در پشت آن قرار دارد) در حال تبلیغ شیطان‌گرایی، شیطان‌پرستی و حمایت از بدنام‌ترین افراد تاریخ است.
این مسأله در رسانه‌های غربی مخصوصاً فیلم و سریال‌های هالیوود (که هم ویترین فرهنگ غرب است و هم ترسیم‌گر آینده‌ و تربیت‌کنندهٔ مردم) متبلور است.
هم‌چنان‌که غرب در یک مراسم رسمی، با نشان‌دادن علنی مرگ ادیان ابراهیمی و سَروَری بافومت و الهه‌اش در قرن جدید، صراحتاً باطن شیطانی-کابالیستی-ماسونی خود را فریاد می‌زند.
در سال ۲۰۱۶ میلادی، در کنار افتتاح بزرگ‌ترین تونل جهان در سوئیس، یک مراسم افتتاحیهٔ عجیب برگزار شد. این مراسم که با حضور سران اروپا برگزار شد، مملو از نمادهای شیطانی-ماسونی بود.
سؤالی که پیش می‌آید این است که آیا این اتفاق، صرفاً یک مراسم نمادین بود، یا نشان‌دهندهٔ مسیر غرب و ترسیم‌کنندهٔ آیندهٔ مورد پسند سران کفر؟!
در ادامه با مرور اختلاط بین کابالا، فراماسونری و جادوگری، سعی می‌کنیم به «باطنِ غربِ امروز» که بدون شک «ظاهرِ غربِ فردا» است، برسیم.