" امروز دشمنان مى‌نشینند و پخش میکنند شبهات را، و جوانهاى مؤمن را، گمراه میکنند. اینها را باید شناخت. چه کسى بایستى بیاید وسط میدان و سینه سپر کند و مانع بشود از اقدام دشمن براى انحراف ذهن جوانان؟ جامعه‌ى علمى و مذهبى، خصوصاً روحانیّت و دین شناسان، مهم‌ترین وظیفه‌اشان این است " ( بیانات مقام معظم رهبری در تاریخ 16 شهریور 1395 )
وبگاه جهانی سلام (SalamWeb.Blog.ir) توسط تعدادی از جوانان دغدغه مند و انقلابی ، با مدیریت حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا امیری (طلبه سطح عالی حوزه علمیه و پژوهشگر حوزه علوم انسانی اسلامی) و با هدف تولید مقالات برتر در حوزه مسائل پژوهشی دین اسلام و پاسخ به شبهات اعتقادی کار خود را آغاز نمود و هم اکنون در موضوعات: "شبهات اعتقادی" - "صهیونیسم شناسی" و "دین و علم" در حال فعالیت است.
وبگاه سلام امروز به یکی از تارنماهای داخلی تبدیل شده است که مطالب آن که گزیده برترین مقالات علمیِ گروه های پژوهشی تراز اول است به صورت جهانی و طبق آمارهای رسمی در بیش از 70 کشور جهان (طبق آخرین آمار در 74 کشور) منتشر میگردد و از این حیث کم نظیر است. (آمار مخاطبین را میتوانید در منو مربوط مشاهده کنید)
* در موضوعات ذکر شده تا کنون از طریق وبگاه جهانی سلام بیش از ده ها مقاله تحلیلی و علمی که ما حصل زحمات پژوهشگران و دین پژوهان تراز اول در گروه ها و مجموعه های مختلف است منتشر گردیده است.