International Web Of Salam (Islamic Republic of Iran)

۴ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

چرا من مسلمانم؟ - قسمت اوّل

شاید برای شما هم سوال پیش آمده باشد که چرا دین ما اسلام است. چرا در عصر تکنولوژی و فناوری ما مقید به انجام دستورات اسلام هستیم؟  آیا به راستی انجام دستورات اسلام نشانه تحجر و عقب ماندگی نیست؟ 
اجازه دهید ببینیم نظر معتبر ترین مراکز و سایت های علمی در اینباره چیست.
- قرآن: نماز بخوانید
- علم: تحقیقات ما نشان می‌دهد که نماز میتواند قدرت فوق العاده ایی به روان انسان ببخشد که این قدرت، یک عامل بسیار موثر در کاهش تنش و استرس می باشد (مجله بین المللی تحقیقات پیشرفته)
منبع:
https://bit.ly/3aAGTVO
- قرآن: روزه بگیرید
- علم: روزه ماه رمضان میتواند تاثیر چشمگیری در چگونگی سوخت و ساز پروتئین هایی داشته باشد که باعث کاهش مقاومت انسولین و حفظ وزن ایده آل بدن می‌شود. همچنین روزه ماه رمضان اثرات مثبت زیادی بر کارکرد اندام ها دارد.(سایت پزشکی مدیکال اکسپرس)
منبع:
https://bit.ly/2v4KWuv
- قرآن: از غذاهای حلال استفاده کنید.
- تحقیقات علمی: بر اساس یک بررسی علمی رژیم غذایی حلال سالم‌ترین رژیم غذایی محسوب می‌شود و  موارد حرام شده در قرآن با مضرات سلامتی همراه است

(سایت علمی semanticscholar)
منبع:
https://bit.ly/2wGn1lA
- قرآن: قمار نکنید
- تحقیقات علمی: چندین مطالعه اثر سو قمار بر اشخاص و جامعه را تائید میکند.  افراد قمارباز از افسردگی، اضطراب، مشکلات معده، میگرن، بیخوابی، اختلالات روده و افکار خودکشی رنج می‌برند. (سایت پزشکی webmd)
منبع:
https://wb.md/38wRHTL
ادامه دارد ...

وبگاه جهانی سلام

نقش روچیلدها در اشغال فلسطین - قسمت سوم

حوادث سال ١٩١٩:
در ١٨ژانویه، پس از پایان جنگ جهانی اول، کنفرانس صلح ورسای آغاز می‌شود تا درخصوص غرامت جنگی که آلمان‌ها ملزم به پرداخت به فاتحان جنگ هستند، تصمیم‌گیری نماید.
هیئتی متشکل از ١٧ یهودی به ریاست برنارد باروخ یهودی اشکنازی (کسی که در آینده خطاب به هیئت ویژه‌ای از کنگرهٔ ایالات متحد می‌گوید: «من احتمالاً در زمان جنگ از هر کس دیگری قدرتمندتر بودم، درخصوص صحّت این مطلب شک نکنید.») موضوع وعدهٔ سرزمین فلسطین را در این کنفرانس مطرح می‌نمایند.
آلمان‌ها درمی‌یابند که آمریکا به‌دنبال اعمال نفوذ روچیلدها از آنان روی‌گردان شده بود، و این یعنی: جمعیت یهودی‌شان به آنان خیانت کرده است! زمانی‌که روچیلدها در ازای کشاندن پای آمریکا به جنگ، بر سر فلسطین با انگلستان معامله می‌کردند، آلمان در بین دیگر کشورها دوستانه‌ترین روابط را با یهودیان داشت!
فلسطین به‌عنوان سرزمین اجدادی یهودیان تأیید شد و مسئولیت آن به روچیلدها واگذار شد! در آن زمان کم‌تر از ١ درصد از جمعیت فلسطین یهودی بودند! جالب این‌که میزبان کنفرانس صلح وِرسای، رئیس یهودی آن، یعنی بارون ادموند دی روچیلد است.
در ٣٠ می، جلسه‌ای جداگانه از قِبَل این به‌اصطلاح کنفرانس صلح در هتل مجستیک پاریس برگزار شد که ریاست این جلسه را نیز بارون ادموند دی روچیلد برعهده داشت. در این جلسه تصمیم گرفته شد تا سازمانی تأسیس شود تا در خصوص اقدامات و فعالیت‌های حکومت‌ها پیشنهاد ارائه نماید (یا به عبارت دیگر این فعالیت‌ها را کنترل نماید) این تشکیلات مؤسسهٔ امور بین‌الملل نامیده می‌شود که بعدها به دو شاخه تغییر ماهیت می‌دهد: مؤسسهٔ سلطنتی امور بین‌الملل (RIIA) انگلستان که در سال ١٩٢٠ تأسیس شد و همتای آمریکایی آن، شورای روابط خارجی (CFR) که در سال ١٩٢١ شکل گرفت. هردوی این تشکیلات توسط روچیلدها کنترل می‌شوند.
در نهایت روچیلدها از کنفرانس صلح وِرسای استفاده می‌نمایند تا تلاش خود را برای تشکیل حکومت جهانی به نتیجه برسانند؛ حکومتی که آنان به بهانهٔ پایان تمام جنگ‌ها (که البته خود آنان مسبّب آن‌ها بودند) تبلیغ آن را می‌کردند. آنان این حکومت را «جامعهٔ ملل» می‌نامند. خوشبختانه این طرح از سوی کشورها مورد قبول قرار نمی‌گیرد و کنار گذاشته می‌شود؛ اما پیش از آن، رئیس آیندهٔ کنگرهٔ جهانی صهیونیسم، ناحوم سوکولوف درخصوص این طرح اظهار می‌دارد: «جامعهٔ ملل، طرحی یهودی است. ما این طرح را پس از مبارزه‌ای ٢۵ساله ایجاد نموده‌ایم.»
منبع: کتاب صهیونیسم در مسیر سلطه، نوشته: اندرو کارینگتن هیچکاک

وبگاه جهانی سلام

نقش روچیلد ها در اشغال فلسطین - قسمت دوم

حوادث سال ١٩١٧:
ماشین جنگی روچیلدها به‌خاطر پیشنهاد صلح آلمان با شدت هرچه تمام در آمریکا به تکاپو افتاده است و تبلیغات ضدآلمانی را در رسانه‌های گروهی آمریکا منتشر می‌کند.
وودرو ویلسون که سال قبل بار دیگر به‌عنوان رئیس‌جمهور آمریکا انتخاب شده، شعار انتخاباتی‌اش این جمله است: «فردی را دوباره انتخاب کنید که فرزندانتان را درگیر جنگ نخواهد کرد.»
اما شرایط، ویلسون را مجبور می‌کند تا تحت اوامر قاضی یهودی دیوان‌عالی کشور (لوئیس براندیس -عامل روچیلدها-) از وعدهٔ خود عدول نماید و در تاریخ ۶آوریل، آمریکا را درگیر جنگ جهانی اول کند.
بر اساس وعدهٔ روچیلدها به انگلستان (در مورد وارد کردن آمریکا در جنگ) آنان به این نتیجه می‌رسند تا سندی مکتوب را از دولت انگلستان مطالبه نمایند تا حمایت انگلیسی‌ها را به‌عنوان طرف معامله اثبات کند.
در نتیجه وزیرخارجهٔ انگلستان، آرتور جیمز بالفور (که یهودی است) پیش‌نویس سندی را تهیه می‌کند که به بیانیه بالفور معروف است.
قسمتی از متن این سند به این شرح است:
لُرد روچیلد عزیز
من بسیار خرسندم که از طرف حکومت اعلی‌حضرت، بیانیهٔ مزبور را به نشانهٔ حمایت از آرمان‌های یهودی صهیونیستی به شما ابلاغ نمایم...
دولت اعلی‌حضرت از تأسیس وطنی برای مردمان یهودی در فلسطین حمایت می‌کند و نهایت تلاش خود را به‌کار می‌بندد تا تحقق این هدف را تسهیل نماید...
ممنون خواهم شد اگر این بیانیه را به اطلاع فدراسیون صهیونیسم برسانید.
ارادتمند شما؛ آرتور جیمز بالفور
منبع: کتاب صهیونیسم در مسیر سلطه، نوشته: اندرو کارینگتن هیچکاک
ادامه دارد ...

وبگاه جهانی سلام

نقش روچیلد ها در اشغال فلسطین - قسمت اول

حوادث سال ١٩١۶:
اواسط جنگ جهانی اول است. آلمان با حمایت مالی بیش‌تر از سوی روچیلدها (قدرتمند ترین خاندان صهیونیستی معاصر) نسبت به فرانسه، ایتالیا و انگلستان، در حال پیروزی در جنگ است.
این حمایت گسترده‌تر فقط به این خاطر است که روچیلدها تمایلی به پشتیبانی از تزار روسیه ندارند و البته روسیه در همان جبههٔ فرانسه، ایتالیا و انگلستان است؛ کمی بعد حادثه‌ای مهم اتفاق می‌افتد.
در ١٢دسامبر، آلمان گرچه در حال پیروزی در جنگ است و حتی پای یک سرباز خارجی به خاک این کشور باز نشده، بدون شرط دریافت غرامت، به انگلستان اعلام آتش‌بس می‌دهد.
روچیلدها مشتاق هستند تا مطمئن شوند انگلستان این آتش‌بس را قبول نمی‌کند؛ چرا که آنان در ارتباط با علتِ به‌راه انداختنِ این جنگ هیچ برگ برنده‌ای در دست ندارند.
عامل روچیلدها یعنی قاضی لوئیس براندیس هیئتی صهیونیستی را از آمریکا به انگلستان اعزام می‌کند تا به آنان وعده دهد آمریکا به طرفداری از انگلستان وارد جنگ خواهد شد؛ به شرط آن‌که انگلستان موافقت کند سرزمین فلسطین را به روچیلدها واگذار کند.
روچیلدها به‌منظور محافظت از منافع عظیم تجاری‌شان در شرق، نیازمند سرزمینی مثل فلسطین بودند.
آنان همچنین تمایل داشتند تا کشور خود را همراه با نیروی نظامی مستقل در آن سرزمین بر پا نمایند تا از آن نیروی نظامی به‌عنوان نیروی متجاوز در برابر هر کشوری که منافعشان را به خطر می‌اندازد استفاده کنند.
کمی بعد، انگلستان معامله در ازای فلسطین را می‌پذیرد و صیهونیست‌ها در لندن با همتایان خود در آمریکا تماس می‌گیرند و این خبر را به آنان اطلاع می‌دهند.
ناگهان تمام روزنامه‌های اصلی آمریکا که تا آن زمان به طرفداری از آلمان مطلب می‌نوشتند، در چرخشی ١٨٠ درجه، تبلیغاتی را به‌راه انداختند تا افکار عمومی را بر ضد آلمان‌ها تحریک نمایند؛ تبلیغاتی مثل این که: «سربازان آلمانی در حال کشتار پرستاران صلیب سرخ هستند» و «سربازان آلمانی دستان کودکان را قطع می‌کنند»!
منبع: کتاب صهیونیسم در مسیر سلطه، نوشته: اندرو کارینگتن هیچکاک
ادامه دارد ...

وبگاه جهانی سلام