پدر و مادر یهودی‌تبار پرنسس دایانا:
یهودی بودن اعضای خاندان سلطنتی، تنها به یک مورد محدود نمی‌شود، بلکه افراد دیگری نیز در این خانواده پادشاهی انگلستان یهودی بوده و هستند. پرنسس دایانا عروس ملکه الیزابت نیز که از مادری یهودی متولد شد، یک یهودی محسوب می‌شد؛ بنابراین فرزندان وی یعنی ویلیام و هری هم یهودی هستند.
 تینا براون، نویسنده کتاب «تاریخچه دیانا»، می‌نویسد که مادر یهودی پرنسس دایانا، فرانسیس شاند کید، در طی دوران ازدواج خود با جان اسپنسر، با جیمز گلداسمیت بانکدار یهودی نیز رابطه داشته است. او نشان می‌دهد دایانا که در سال ١٩۶١ متولد شد، فرزند نامشروع گلداسمیت بود، نه دختر حقیقی اسپنسر! وی می‌نویسد دایانا حتی اگر از طرف پدران یهودی نباشد، با توجه به قانون یهود، بازهم به‌عنوان یک یهودی شناخته می‌شود چراکه از طرف مادر یهودی است.
برادران ناتنی یهودی‌تبار دایانا:
پرنسس دایانا به‌لحاظ ظاهری نیز به کودکان جیمز گلداسمیت (زک، بن و جمیما) شباهت قابل توجهی دارد و گفته می‌شود که آن‌ها برادر و خواهر ناتنی دایانا هستند.
بن گلداسمیت در سال ۲۰۰۳ ادعا کرد که برادر ناتنی دایاناست و بر همین اساس با کیت روچیلد ازدواج کرد!
زک گلداسمیت نیز خود را برادر ناتنی پرنسس دایانا معرفی نموده و پس از آن‌که به‌عنوان نماینده مجلس انتخاب شد، همسر خود را طلاق داد و با آلیس روچیلد ازدواج کرد.