عروس یهودی خاندان سلطنتی:
هنوز برای بسیاری از مردم انگلیس این سؤال وجود دارد که چگونه فرزند یک «مهماندار هواپیما» توانست با نوه ملکه انگلیس ازدواج کند! حقیقتی که علیرغم سکوت و بی‌توجهی جریان اصلی رسانه‌ای انگلیس از دید همهٔ رسانه‌ها پنهان نماند.
حقیقت آن است که عروس خاندان سلطنتی انگلستان یک یهودی است. گرچه در جریان عروسی سلطنتی چنان وانمود شد که گویی کیت میدلتون یک مسیحی است، اما وی از سوی مادرش یک یهودی سفاردی محسوب می‌شود. البته زمان و شیوه برگزاری عروسی ویلیام و کیت که مبتنی بر فرهنگ یهودی بود خود بر این شواهد صحه می‌گذارد.
مادر کیت (کارول)، از خاندان مشهور یهودی گلداسمیت بود. بر اساس قانون یهود، اگر مادری یهودی باشد کودکان او نیز یهودی هستند. از این‌رو کیت میدلتون یک یهودی سفاردی است و فرزندان وی نیز از نظر قانون یهود، یهودی خواهند بود.
این مسئله زمانی بیشتر اهمیت پیدا می‌کند که بدانیم وی به‌عنوان همسر فردی پا به کاخ سلطنتی باکینگهام گذاشت که در آینده نه تنها پادشاه انگلیس بلکه فرمانروای کلیسای انگلیس نیز خواهد بود.
کیت میدلتون و والدینش به‌طور معمول در مراسم کلیسا شرکت نمی‌کردند. به همین علت کلیسای انگلیس تصمیم گرفت تا مخفیانه برای مسیحی نمودن این عضو جدید، وی را غسل تعمید دهد تا بتواند ازدواج او را با پرنس ویلیام تأیید نماید!
با این وجود حتی غسل تعمید نیز نمی‌توانست مانع یهودی شدن فرزندان پرنس ویلیام پادشاه آینده و مقام ارشد کلیسای انگلیس شود و به‌ناچار فرزندان مشترک ویلیام و کیت، یهودی خواهند بود.